Venella💗

Venella Ă€r ett sto född 2002 som Joels pappa Tomas Ă€ger alltsĂ„ min svĂ€rfar (gud va dumt det lĂ€t) men iaf han Ă€ger henne och resten av hĂ€starna jag rider, förutom evita dĂ„. 

Venella har varit hos oss i 7 Ă„r, alltsĂ„ vĂ€ldigt lĂ€nge för att vara ett försĂ€ljning stall.. En vĂ€ldigt speciellt dam minst sagt som slĂ€ngt av dom flesta som ridit henne under Ă„ren. Blir bĂ€ttre men att bocka efter hinder kan hon fortfarande tycka Ă€r vĂ€ldigt kul. Och nej hon har inte ont hon Ă€lskar bara att hoppa. Kanske inte bĂ€sta ridbarheten, men hon gör det du ber om och hoppar allt du styr pĂ„ inprincip. Har gĂ„tt 130 med Alexandra som ocksĂ„ rider Tomas hĂ€star. Med mig har vi tĂ€vlat tom 125. Perfekt lĂ€romĂ€stare för mig som har mycket unghĂ€star. 

NĂ€sta Ă„r Ă€r siktet stadiga rundor i 130 sĂ„ fĂ„r vi se sen vad som hĂ€nder. Alla hĂ€star Ă€r ju till salu för rĂ€tt pris. 

Men Ă€r vĂ€ldigt glad att jag har venella och kan lĂ€ra mig pĂ„ och hoppa lite större pĂ„ hemma och fĂ„ kĂ€nna pĂ„ höjderna. 











Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0