Moytura millionaire<3

Fina fina Donna. Sto född 2010 e. Russel ue. Malstriker. Jag fick henne i början på mars. Våran dåvarande stalltjej hade lite mycket och jag nästan inga hästar då alla var sålda så då tog jag henne. Vilket jag är enormt glad över. 

Denna hästen gick från att knappt varit riden till en av dom 17 bästa som var felfria genom hela youngster bland 4-åringarna. En otrolig hoppkapacitet. Lite svårt för galoppen då det lätt blir kors galopp, men det jobbas med varje dag och blir bara bättre och bättre. 

Då vi fick många som var intresserade av henne efter youngster så valde vi att inte ta henne till flyinge, vilket jag ångrar. Tror hon skulle gjort sig grymt bra där. 

Tycker om denna hästen enormt och kommer gråta massor den dagen vi går skilda vägar, vilket tyvärr kan bli snart. Inte bara jag som tycker om henne ;) 

En häst med enorm utstrålning!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0